Pagina's

woensdag 9 april 2014

Groene Smoothie (Spinazie, Banaan, Kiwi, Peer)

Op maandag en dinsdag werk ik en maak ik eigenlijk nooit een groene smoothie. Vandaag weer lekker thuis en zin in een groene smoothie. Zaterdag was ik bij de Ekoplaza en daar heb ik een klein pakje kokoswater (Vita Coco) gekocht. Ik heb verschillende smoothie recepten gezien met kokoswater en ben benieuwd naar de smaak.

Ik gebruik voor de smoothie 150ml en vul dit aan met 100ml water. Dan kan ik hem morgen nog een keer gebruiken. 1 pakje bevat 330ml. Kokoswater is gezond, hydrateert, bevat weinig koolhydraten en geeft energie. Op internet kun je veel voordelen van kokoswater vinden. Ook zo uit het pak is het heerlijk verfrissend

Ingrediƫnten:

  • 100 gram verse bladspinazie
  • 1 peer
  • 1 banaan
  • 2 kiwi's
  • 150ml kokoswater
  • 100ml water
  • 1 eetlepel lijnzaad
Blend de spinazie met het water en kokoswater. Voeg daarna de rest van het fruit in stukjes toe en blend het weer goed.

Het wordt een heerlijke groene smoothie. Zoals je op de foto kunt zien net zo groen als mijn grasveldje. Het kokoswater is een lekkere toevoeging aan een smoothie.
Er zijn vast nog meer leuke of lekkere dingen die je met kokoswater kunt doen.
Waar gebruik jij kokoswater voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten